Felanmälan


SÅ HÄR FELANMÄLER DU

  • I första hand ska du anmäla fel via LKFs webbplats under tjänsten Mina Sidor.
    Detta är det enklaste sättet att felanmäla. Mina sidor är öppet dygnet runt.
     
  • Du kan också ringa oss på 046–35 86 00, vardagar 7–16.
     

Ska du anmäla ett fel på en vitvara är det bra om du har serie- eller  produktnummer till hands. Här kan du se var du hittar dessa nummer på de flesta av våra vitvaror.


När vi fått in en felanmälan strävar vi efter att åtgärda felet så fort som möjligt. Akuta ärenden behandlas först. Ibland kan det dröja någon dag innan vi hinner med ditt ärende. Hur lång tid det tar innan ditt fel blir åtgärdat beror på hur omfattande felet är. Ibland behöver vi beställa hem reservdelar från leverantörer innan felet kan lagas.


AKUTA ÄRENDEN EFTER KONTORSTID

Efter kontorstid kan du vid akuta ärenden som inte kan vänta till nästa vardag kontakta LKFs jour via SOS Alarm 040-67 69 379.

Vid jourutryckning som föranletts av fel du själv förorsakat och vid problem som inte kan bedömas som katastroffall kan du själv komma att bli betalningsskyldig för utryckningskostnaden.  

PROBLEM MED KABEL-TV

Har du problem med din kabel-TV ska du vända dig direkt till Com Hems kundtjänst på telefon 90 222. Com Hems kundtjänst är öppen mån-fre 09.00-20.00 och lör-sön 10.00-18.00.

TV i Veberöd och Revinge
I Veberöd finns Romelebygdens Kabel-TV AB. För mer information gå in på deras webbplats www.veberod.com

Bor du i Revinge kontaktar du Connect TVs kundservice på telefon 040-615 00 00.




Kontakta oss

Mottagare
[namn] - [befattning]



Önskad kontaktväg