Bildfilen heter:

Våra kunder föredrar bokade besök på kundcenter

Nu lättar restriktionerna och vi kan försiktigt återgå till en mer normal vardag. Något vi införde under pandemin som vi faktiskt kommer fortsätta med är att ta emot bokade besök på kundcenter. Det har nämligen visat sig vara uppskattat av våra kunder.

Istället för att du ska behöva anpassa dig till våra öppettider, stå i kö och vänta på din tur, får du istället boka en egen besökstid på kundcenter som passar dig. Med bokade besök kan vi vara väl förberedda och kan fokusera på just ditt ärende. Du bokar besökstid hos oss genom att mejla kundcenter@lkf.se eller ringa oss på 046-35 85 00.

 

Från och med 1 oktober gäller följande öppettider på kundcenter

  • Vardagar kl. 8.00-16.00 erbjuder vi bokade kundbesök samt är tillgängliga i våra digitala kanaler och på telefon.
  • Tisdagar kl. 10.00-15.00 öppet för drop-in-besök

Våra digitala kontaktvägar är alltid öppna

Du vet väl att du kan göra nästan alla dina LKF-ärenden digitalt, när som helst när det passar dig? Via Mina sidor kan du bland annat se din hyra, anmäla fel som uppstått i din lägenhet och anmäla intresse till en lägenhet eller fordonsplats

Mina Sidor – precis när det passar dig.

Mejla kundcenter@lkf.se

Ring kundcenter på telefon 046-35 85 00 under telefontiden 08.00-16.00

Varmt välkommen att kontakta oss!