Bildfilen heter:

Nytt växelsystem för bättre kundservice

En del i att ge Lätt&Rätt Service till våra kunder är att kunna hjälpa dem som hör av sig till vårt kundcenter på ett så enkelt och smidigt sätt som möjligt. Under onsdagen den 4 maj kommer vi därför att byta till ett nytt växelsystem.

Ny växel ska ge många fördelar

Det nya växelsystemet kommer underlätta för dig som hör av dig till oss. Bland annat ska kötiden anges och möjlighet finnas att lämna sitt nummer för att bli uppringd (när det är väntetid). Vi ser fram emot att kunna hjälpa våra kunder på ett ännu bättre sätt framöver.

Just under onsdagen den 4 maj kommer väntetiden förstås vara lite längre för den som ringer oss. Om det inte är akut rekommenderar vi alla kunder att vänta någon dag med att ringa oss.

Mejl och Mina sidor är öppet som vanligt

Självklart går det bra att mejla in ditt ärende via kundcenter@lkf.se eller göra din felanmälan digitalt på Mina sidor precis som som vanligt.