Den 15 – 16 september är kundcenter stängt eftersom vi på LKF har utvecklingsdagar

Vår personal är viktig för vår verksamhet. När alla medarbetare träffas får vi förståelse och engagemang runt om för LKF för vårt breda och viktiga uppdrag. Då kan vi också skapa nöjdare kunder och ännu bättre samarbeten.

Vi är tillbaka den 19 september igen – med massor av ny inspiration i bagaget.

Gör en felanmälan

Behöver du göra en felanmälan går det bra att göra det digitalt. Vi tar hand om ditt ärende när vi är tillbaka.

  • I första hand ska du anmäla fel på Mina Sidor. Detta är det enklaste sättet att felanmäla och är öppet dygnet runt.
  • Mejla oss kundcenter@lkf.se

Är felet något som du kan fixa själv?

Enklare fel i lägenheten är enkelt att fixa själv. Du kan till exempel byta batteri i brandvarnaren, byta säkringar eller rengöra fettfiltret. Vi har flera instruktionsfilmer på enklare problem - som visar hur du kan göra. 

Se alla instruktionsfilmer

Akuta ärenden efter kontorstid

Kan ditt ärende inte vänta till nästa vardag kontaktar du efter kontorstid LKFs jour via SOS Alarm 040-67 69 379.

Vid jourutryckning då du själv orsakat ett fel och vid problem som inte bedöms som katastroffall, kan du själv bli betalningsskyldig för utryckningskostnaden.