Sally och Vladimir om samarbetet i c/o Klostergården
Under Customer Service Week vill vi uppmärksamma det fina samarbetet som ligger bakom god service. I projektet c/o Klostergården är Sally och Vladimir två av flera engagerade medarbetare som tillsammans gör skillnad - varje dag.
Samarbete – nyckeln till god service
I renoveringsprojektet c/o Klostergården har många olika roller och kompetenser samlats. Sally och Vladimir är två av dem som dagligen bidrar till att projektet går framåt. För dem är samarbete en självklar del av arbetet.
- Vi som jobbar med c/o Klostergården är alla enormt beroende av varandra och behöver stötta och hjälpa varandra varje dag för att det ska gå ihop, säger Vladimir.
Sally håller med.
- Genom regelbunden stöttning, kommunikation och samordning oss kollegor emellan kan vi erbjuda helhetslösningar och god service till hyresgästerna, förklarar hon.
Vad är god service?
För Sally handlar god service om att vara tydlig, rättvis och respektfull.
- Det handlar om att bemöta hyresgästerna professionellt och samtidigt vara anpassningsbar, säger Sally.
Vladimir lyfter vikten av att se människan bakom ärendet.
- Jag tror att god service ligger i att man känner med personen på andra sidan, menar Vladimir. Man får väl fråga sig hur jag själv hade velat bli bemött, avslutar han.
Hedrande att bli uppmärksammad
Att bli uppmärksammad under Customer Service Week kändes både hedrande och smickrande, tycker Sally och Vladimir.
- Det är fint att det arbete vi gör varje dag uppmärksammas och uppskattas, säger Sally.
Vladimir håller med och förklarar att det är smickrande. Han vill vara en god representant för sin avdelning – och för hela LKF.
Tack till alla som bidrar
Sally och Vladimir är två av många som varje dag bidrar till god service och gott samarbete på LKF.
Under Customer Service Week vill vi lyfta flera fina samarbeten och säga tack till alla kollegor - tillsammans gör vi skillnad!