Kontakta oss

Du är varmt välkommen att kontakta oss på kundcenter om du har frågor eller funderingar. Vi finns här för dig, så att du får lätt & rätt service på en gång.

Vi har övergripande koll på alla pågående ärenden som finns, svar på frågor och kontaktvägen ut i organisationen. Genom att höra av dig till oss kan vi hjälpa dig att på lättaste sättet få rätt service. 

Felanmäl enkelt via Mina Sidor

Mina Sidor kan du själv registrera en felanmälan, när det passar dig. Självklart kan du också höra av dig till oss på kundcenter om du behöver hjälp.

Besök vårt frågeforum med vanliga frågor och svar

På vårt Digitala Frågeforum finns alla vanliga frågor och svar som ställs till oss. Här kan du också ställa en helt ny fråga om du inte hittar något svar. 

Vi finns även på sociala medier och som chatt

Du kan också kontakta oss via våra sociala medier – Facebook och Instagram. Där svarar vi på kundcenter på inkomna meddelanden och kommentarer. När det finns möjlighet har vi även en chatt aktiverad här på vår webbplats, där du också kan skriva med oss.

Vilket är ditt områdeskontor? 

I vårt kundcenter hjälper vi dig med alla olika slags frågor och synpunkter kopplat till ditt boende. Har du ett ärende som din kundförvaltare ansvarar för så kommer ni tillsammans överens om hur och var ni möts. Kontakta kundcenter så hjälper vi dig rätt.

Se alla adresser till våra 7 områdeskontor runt om i Lunds kommun

Vad du än undrar över – hör av dig till oss!

Du kontaktar vårt kundcenter via:

Varmt välkommen att höra av dig till oss!