Välkommen till kundcenter
När du ringer eller mejlar till LKF är det vi på kundcenter som svarar. Vi finns här för dig, så att du får lätt & rätt service på en gång. Välkommen att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar!
Vårt kundcenter hjälper dig med alla olika slags frågor och synpunkter kopplat till ditt boende. Vi har övergripande koll på pågående ärenden, svar på frågor och kontaktvägen in i organisationen. Kontakta kundcenter så hjälper vi dig rätt.
Kontakta oss
- mejl kundcenter@lkf.se eller
- telefon 046-35 85 00
-
Serviceanmälan gör du enklast på Mina Sidor
Du kan också kontakta oss via våra sociala medier – Facebook och Instagram. Där svarar vi på kundcenter på inkomna meddelanden och kommentarer. När det finns möjlighet har vi även en chatt aktiverad här på vår webbplats, där du också kan skriva med oss.
Kundcenters öppettider
Telefontider
Vardagar klockan 8–16
Besökstider
Vardagar klockan 8–16
Adress: Brunnshögsgatan 39, Brunnshög
Kommer du med bil finns parkering i mobilitetshuset Aurora.
Kommer du med buss eller spårvagn är närmsta hållplats Lund Solbjer.
Serviceanmälan enkelt via Mina Sidor
På Mina Sidor kan du själv registrera en serviceanmälan, när det passar dig. Självklart kan du också höra av dig till oss på kundcenter om du behöver hjälp.
Analys av inkommande telefonsamtal, e-post och chatmeddelanden
Inkommande data från telefonsamtal, e-post och chatt analyseras för att få en unik rapport med kundinsikter. Den lagliga grunden är berättigat intresse och syftet är att förbättra LKFs verksamhet och kunna erbjuda boinflytande till LKFs kunder. Använd data för detta syfte anonymiseras löpande och raderas efter 30 dagar. Resutatet presenteras bara som sammanställd statistik. För mer information om hur LKF behandlar personuppgifter.