Hej Hannah Billberg, vår kundcenterchef!

Nu börjar LKFs kundcenter att ta form.

Nu börjar LKFs nya Kundcenter att ta form, vad kul!  
- Ja, jätteroligt att vi ska kunna ge ännu bättre service framöver. Flera olika delar som tidigare haft kundkontakt – reception, felanmälan, uthyrare, kundservice, slås nu ihop och sitter tillsammans – under samma tak, från och med december. På så vis har vi närmare till varandra och kan lättare finnas tillhands för våra kunder och hyresgäster. 

I och med att Kundcenter nu är i gång så ska vi på LKF underlätta för kunderna att komma i kontakt med oss, vad innebär det? 
- Det innebär att vi vill göra det enklare för kunden oavsett vilket ärende man har – felanmälan, uthyrningsfrågor eller andra funderingar. Från och med årsskiftet har vi till exempel ett telefonnummer in till oss – och så hjälper vi dig med dina frågor och funderingar därifrån. På sikt ska vi även förenkla och digitalisera våra inkomna ärenden på ett bättre sätt som gör att vi kan ge ännu bättre service. Vi vill snabbt kunna hjälpa. 
 

Digitalt är bra, men hur gör man om man vill träffa oss fysiskt? 
Det går jättebra, hela LKFs kundcenter finns från och med den 2 december på Lilla Tvärgatan. Där sitter vi tillsammans och hjälps åt för att kunna ge snabbare och enklare service. Det innebär att den fysiska felanmälan på Magistratsvägen flyttar och från och med den 2 december blir en del i kundcenter. På så vis kan vi vässa vårt arbetssätt och därmed ge bättre service i slutändan 

Varmt välkommen att komma förbi Lilla Tvärgatan 21 om du har frågor eller funderingar, eller ring oss på 046 – 35 85 00. Det går så klart att maila också om man vill info@lkf.se.