Bildfilen heter:

Ändrade öppettider för kundcenter tisdagen den 10:e oktober

Våra medarbetare är viktiga för vår verksamhet. Förmiddagen10 oktober samlas alla LKF:are, vilket skapar förståelse och engagemang för vårt breda och viktiga uppdrag. Därför öppnar kundcenter klockan 14.00 på tisdag.

Vi är tillbaka igen från kockan 14.00 tisdagen den 10 oktober – med massor av ny inspiration i bagaget!

Akuta ärenden efter kontorstid eller under förmiddagen 10 oktober

Kan ditt ärende inte vänta tills vi har öppet kontaktar du LKFs jour via SOS Alarm 040-67 69 379. Vi kommer att ha information om jouren påslagen om du ringer till oss utanför våra öppettider. 

Vid jourutryckning då du själv orsakat ett fel och vid problem som inte bedöms som katastroffall, kan du själv bli betalningsskyldig för utryckningskostnaden.

Gör en felanmälan

Behöver du göra en felanmälan går det bra att göra det digitalt. Vi tar hand om ditt ärende när vi är tillbaka.

  • I första hand ska du anmäla fel på Mina Sidor. Detta är det enklaste sättet att felanmäla och är öppet dygnet runt.
  • Mejla oss kundcenter@lkf.se

Är felet något som du kan fixa själv?

Enklare fel i lägenheten är enkelt att fixa själv. Du kan till exempel byta batteri i brandvarnaren, byta säkringar eller rengöra fettfiltret. Vi har flera instruktionsfilmer på enklare problem - som visar hur du kan göra. 

Se alla instruktionsfilmer